Fredag den 13!

Men jag har haft det bra, trött som en jävla gris bara.
Tjejerna vaknade 7:30 imorse så vi åt frukost vi 8.
Sen gick vi över till deras farmor, kl 10:;30 va de dax o sova. Så Anders o tjejerna gick hem för att sova och Jag, Bettan o Richard åkte in till berga för att shoppa lite. Kom hem strax innan kl 14 o då va jag änu tröttare. Som tur va fick jag gå o vila för Anders och sov två timmar. När jag vaknade va jag änu tröttare.. blä.
Åkte till tempo för att köpa kött, sen bar det av till Lagnö för att grilla.. de va mums.

Nu är vi hemma igen och tjejerna ligger och sover, Anders är på väg till södra för att dricka öl med sin bror.
Så jag tänkte tända ljus o hoppa ner i badet o spa´a mig.

Imorgon ska vi på Helene´s och Pumbas 30-års skiva.. JIPPI!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0