urk

Fy fan va tung i huvudet jag är idag. Somnade försa gången 20:30 igår i soffan sen gick jag och la mig i sängen vid 21:30 kanske.
Galet trött va jag då, tror kanske jag håller på att bli sjuk.
Vaknade vid 02 tiden och då va det tomt här hemma och Anders hade gått o lagt sig.

Åt middag med Kim, Märta och Emma igår.. gott som fan va det!!
Va på UL oxå, blir tydligen en stor bebis den här gången.. vägde 2100g och "normalvikten" ligger på 1900g :)
Jag som ville ha en liten bebis.. hehe.

Idag är planerna noll.. skulle vilja hitta på något men huvudet vill nog inte det.
Anders är iväg med sin pappa och åker Dyviksloppet.. vill att han ska vara hemma så jag får sova. Men det får jag väl göra ikväll..

Nu ska jag försöka underhålla mina barn.. hej hej

Kommentarer
Postat av: Amanda...<3 ( F)

smurfarna!!!!!! <3 <3 <3 <3 <3

2010-09-07 @ 10:17:52
URL: http://amandafredborg.blogg.se/
Postat av: Anonym

skriv mer, jag vill veta hur det gå med bebisen i magen :)

2010-10-02 @ 22:40:37
URL: http://emmasoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0